9 Ağustos 2013 Cuma

Work And Travel...işlemleri 1

            Tekrardan merhabalar...Öncelikle Üniversite hayatıma başlarken belli başlı bir kaç büyük hedefim var idi..Bunlardan ilki elbetteki her öğrenci gibi yatay geçiş planları idi :p Elbette bu hayalim çoğu öğrenci gibi yalan oldu :P
            Bundan sonraki ciddi hedeflerim Erasmus ile Avrupa'yı ve Work And Travel ile Amerika'yı görme hayallerimdi...Bunlardan biri daha çok baba parasına diğeri benim okuldaki ders durumuma bağlı idi..Ben üzerime düşeni yaptım ve Erasmus hayalimi gerçekleştirdim..Çokça da gezdim tozdum..vs.Alışveriş işine girmedim çünkü kalan para ile Work and Travel hayallerimi gerçekleştirme yolunda kendime maddi kaynak oluşturmuş olmayı planladım...bu daha az baba parası demek ve benim için daha iyi..
             Ben bu yazı dizisinde sizlerle bu yolda başımdan geçecek olan şeyleri paylaşmayı, Erasmus sürecinde yaptığım gibi benden sonra bu yoldan gidecek arkadaşlara bir nebze yol göstermek babında bir şeyler karalamayı düşünmekteyim...Hade başlayalım;)
              Öncelikle benim tavsiye Türkiye'de bulduğunuz aracı şirketin anlaşmalı olduğu sponsorun iyi olmasına dikkat edin.Benim gittiğim şirket "advis" daha öncede Ankara'da ki şubelerine çok defalar uğramıştım..Ama bana diğer şirketlere göre biraz daha yüksek fiyat söylemişlerdi her seferinde..Neyse Erasmus bitip tekrar Ankara'ya geldiğimde dolaştım molaştım...tekrar döndük kürkçü dükkanına..Ama bu sefer İstanbul Şube'den Serdal Bey ile yaptığım telefon görüşmesi ve aldığım son fiyat listesinden sonra..Ve bu fiyat listesinde gördüğüm fiyat, Amerika'daki sponsor firması aynı olan bir diğer şirketin 100 dolar altında idi.. Yani 1675 $ .Bunun ilk bölümü olan 300 $ ön kayıt üzceri olarak ilk etapta isteniyor..kalan kısmı da Aralık sonuna kadar getirmem gerektiği söylenildi.
              Şimdilik bi anlaşma imzalayamadım, çünkü yeni yılın sözleşmeleri daha sponsor firmadan gelmemiş;)Şu an yaptığım forum sitelerine girip bol bol okumak..;)bye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder