5 Şubat 2013 Salı

eyasmus günleri 3

            Genel olarak aklıma gelen şeylerden bahsetmeyi planlıyorum bu yazımda;)Açıkçası pek yazasım yok insan üşeniyor:)Ama bir taraftan da yazma isteğim gerçekten çok.Başlasam anlatmaya çok şey var bahsedeceğim ama işte dur bakalım başladık böle..
           Buraya okulumuz bir dönemliğine yollamıştı ve en başından ben iki dönem kalmak istiyordum elbette uzatmayı kafama koymuştum bu biraz sancılı oldu.Okuldaki koordinatörümüz değişti bir süre maillerimize geri dönmedi vs. falan biraz başımız ağrıdı o yüzen ama sonunda hallettik yeni kabul yazımızı falan da aldık,uçak biletlerimizde hazır.Rahatız, da bide şu ders işlerini de halledebilseydik derslerden en baba 3'ü kaldı  haklı olarak bıraktığım dersin yanında pisi pisine bırakmış olduğum lab ına bir kere, normal dersine hiç gitmediğim için kalan ısı transferi gibi Türkiye'de geçmemin gerçekten zor olacağı, burada erasmus sınıfıyla aldığımdan ufaktan iki rapor yazarak sınav bile olmadan geçebileceğim dersten de kaldım.İnsan üzülüyor tabi bir yerde.
          Neyse öle yada böle bir dönem geride kaldı surda 11 Şubatta bi aksilik çıkmaz ise Ankara'dayım.Biraz bi hava değişikliği olcak benim için de.Son zamanlarda sınavlardan mıdır nedendir bilinmez ama içimde pek bi club a gitme hevesi kalmamıştı.Gidip geldikten sonra tekrar eski halime döneceğimi tahmin etmekteyim;)
         Gezi konusuna değinecek olur isek en son yazımdan bu yana bi Poznan, Wroclaw, Gdansk, tekrar Krakow, Praha, Budapest, Wien ve Bratislava şehirlerine gittim. Ha diyebilirsiniz "be adam erasmussun ama bi Fransa'ya  bi İtalya'ya niye gitmedin" diyenler olabilir.Hemen cevaplıyorum arkadaşlar Avrupa buz kesiyor bu aylarda, insanın ilikleri donuyor gezerken pek bi zevk alamıyor insan gezdiğinden yaptığından.O yüzden o tarafları yani cidden bana Avrupa'da olduğumu hissettirecek o meşhur şehirlere ikinci dönem havalar ısınmaya başladığında gitmeyi düşünmekteyim.
           Alışveriş konusunda ayrı bir yazı yazmak istiyorum. Su sıralar kafayı taktığım cihaz "Amazon Kindle" olmakla beraber kendisine kafayı taa yazın sonuna doğru takmış ve Amerika'dan bi tane getirtmek üzere iken vazgeçmiştim.Şimdi tekrar artan bu isteğim sonucu bugün kendine Berlin'den iphone 5 alıp gece tekrar Lodz'a dönecek olan Onur arkadaşıma siparişi vermiş durumdayım. Ve geceyi beklemekteyim şu an:)Bi ara onunda incelemesini bu sayfalarda bulabilirsiniz;) Biraz geç olcakta olsa nisan ortaları gibi bi iphone da ben edinineceğim sanırım bakalım zaman ne gösterecek;)...
             Şimdilik bu kadar yeter herhalde ama yazmaya devam edecem tekrardan şöyle adam akıllı bahsetmek istediğim bi kaç konu başlığı var.Yakında onlarla tekrar görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın...

Wroclaw-POLONYA

Poznan-POLONYA


Gdansk-POLONYA

Viyana-AVUSTURYA 

Bratislava-SLOVAKYA

Prag-ÇEK CUMHURİYETİ

Budapeşte-MACARİSTAN

       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder