11 Kasım 2012 Pazar

eyasmuss günleri 2

            Herkeslere merhaba uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya başlayabildim;)Niye bilmiyorum ama pek açıp yazası gelmiyor insanın.Eski erasmusçulara kızardım niye sık sık yazmıyorlar diye ama insan şimdi daha iyi anlıyor;)
            Her günümde diyorum ki "İYİ Kİ GELMİŞİM" ;) tipik olarak ben bir şeyi çok istiyorsam o şeyi kesin yapmalıyım zihniyetine bürünüp kendi kendimi pohpohluyorum falan filan işte sonunu bi yere bağlayamadım üç nokta...
             Tekrar yeniliyorum İngilizceye çalışmayı sakın bırakmayın sınavı kazandıktan sonra;/
             Gezi konusunda az ve öz bi kadroyla yola çıkın ana baba gününe dönmesin gezi günleriniz en azından hepsi ;|Planınızı en az iki hafta önceden yapın biletlerinizi kalacağınız yerleri ona göre ayarlayın erkenden sizin için daha uygun fiyata mal olur en azından gittiğiniz zaman gezeceğiniz yemek yiyeceniz yerleri belirlemek için vaktiniz olur.Son iki gün kala çıkmayın şuraya gidelim diye.Tamam o ayrı bişey bi anda karar verip toplanıp gitmeyi bende severim ama yanıma kafadengim  bir kişi gelecekse paşa paşa birlikte gideriz,diğer taraftan da planınıza sadık kalın kim olursa olsun eğer size haber vermeden 5 dakika bile geç kalırsa beklemeyin bunu alışkanlık haline getiriyorlar;|Biraz acımasızlık gibi de dursa olması gereken bence bu.. 
              Geldiğimden bu yana daha Polonya dışına çıkamadık :D Polonya içinde Warsaw, Krakov, Wroclaw, Poznan'ı dolaştım. Bakalım yakın zamanda çıkabilecek miyim;)O da olmadı  önümüzde koskoca iki haftalık christmas tatili var ayarlamaya çalışacağız bakalım bir şeyler ayarlayabilirsek ve sanırım ilk dönemi kapatacağız gezi konusunda.
              Ulaşımda şimdiye kadar hep treni kullandık henüz uçak devrine geçemedik;)ama oturcak yer bulursanız tren en güzeli ,otobüs falan gerek yok.Şu siteden "http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/en"  istediğiniz tren seferine bakabilirsiniz."http://booking.polrail.com/index.php?main_page=page_5 "Buradan da fiyatları öğrenebilirsiniz.Ülke dışına gidenlerin fiyatı gerçeğe yakın da , Polonya içindeki trenlerin fiyatı fazla çıkıyor büyük ihtimalle yarısını baz alcağız öğrenci bileti alacağımız için;)
             Yine tıkandım pek yazacak bir şey bulamıyorum ,artık bu kadar biriktirmem birdahakine kısa kısada olsa aklıma geldikçe yazmaya çalışcam;)  
               Şimdilik hoşçakalın;) Buda Krakov gezimin videosu ;)
              
               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder