23 Eylül 2012 Pazar

İşlemler-9 ve ipod'um

          Efenim tekrar başlayım yazıya:)Pazartesi Urfadaydaydım arkadaşlar hibe anlasmasını gidip kendi ellerimle imzalanacak yerlerini imzalattım bu işimi hızlandırdı epey tabi;) Allaha şükür paramızda hemen yattı.Bize para kesilir belki dedikleri için ben Ziraat Bankası'nın Urfa'daki merkez şubesinden açtırdım.Hesap açmada bişey yok kolaycana bi dakkada veriyolar. 3 ayda bir 15tl karsılıgı euro kesilir dediler, eğer hesapta 700 küsür bi para varsa bu kesinti olmuyormus sanırım ama tam bilgim yok sorun isterseniz onu;) Bide internete açtırmanız lazım hesabı açtığınız şubeden.bi kapalı kağıt veriyorlar içinde parola falan yazıyor internetten gerekli işleri yaparsınız.
         Şindi paranız yattı sizin hesabınız başka şubede siz başka şubeden çekmek istiyorsunuz.Hemen diim benim 1380 euro m için 27 küsür lira kesinti yapacaklarını söylediler.bi kac gündür gidip soru sorduğum için göz ucuyla beni tanıyan gişe görevlisine denk geldim yine sıra numaramla:D hayatta hiç bişey tesadüf değildir tabi;) sağolsun hafendi yardımcı oldu bize kısa bi sohbetin sonrasında.Size o yöntemden bahsedecem.Bu sayede hiçbi kesinti olmadan paramızı çekebildik.
            Gelelim yönteme; arkadaşlar hemen paranız yatınca çekmek istediğiniz aynı bankanın başka şubesinden hesap açtırıyor hesap cüzdanınızı alıyorsunuz ve bu sırada görevliyede söyleyin diğer hesabınızdaki parayıda yeni açtığınız hesaba havale yapsın;)Böylece hesabınızdan yine kendi hesabınıza havale yaptığınız için ücrette almıyacak olan bankanın ufak bi hileyle sizden para almasını engellemiş oluyorsunuz;D  Daha sonra o bankadaki paranızı çekin ve çekerkende o hesabı kapatmasını söyleyin görevliye ama sadece parayı çektiğiniz hesabı diğer hibenizin yattıgı hesabı değil;)
             Şimdi son mevzu bahis ise, arkadaşıma getirtceğim ipod touch a malesef bana yetişmedi.Ben yarın sabah İstanbul'a gidiyorum artık bi gecede orda kaldıktan sonra abbas yolcu salı günü:)Bende dayanamadım tabi gidip ikinci ele 32 Gb lık siyah bi touch aldım sonunda.Aşağıda resminide koyuyorum.Arkadaslar almak isteyen arkadaslara kesinlikle tavsiye ederimm ,kesin alınyaa yok böle bi cihaz süperr;D İçimdeki bu Apple aşkı boşa deil yani:)
             Haden kalın sağlıcakla;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder