25 Mayıs 2012 Cuma

işlemler-3

Pasaportu aldım ve tekrar urfaya döndüm finallere bir hafta vardı ama ben hiç ders çalışmadım dahada çalışamıyorum bu erasmus işlemlerinin yoğunluğundan değil benim sınavı kazanmış olmamın verdiği şaşkınlığı daha üstümden atamamış olmamdandır:)Bilmiyorum şu son bir aya yakın zaman nasıl geçecek görceğiz.Şimdi gelelim neler yaptıgımıza ; öncelikle koordinatörümüzün verdiği adrese üye olup ingilizce testini cevaplayıp (cevaplatıp:D ) ordaki bazı kısımları doldurduk ; adres , okul bilgileri ,koordinatör bilgileri vs. bu bilgiler ile bize "APPLICATION FORM" hazırlandı siteden otomatik olarak bundan sonra ders seçimi yaptık bu işlemden sonrada site bize otomatik olarak "LEARNING AGREEMENT" isimli belgeyide hazırladı bu ikisnin çıktısını alıp gerekli birimlere imzalattım .Ondan sonra birde ingilizce transkript hazırladım fakat imzalatamadım 2 gündür koordinatör odasında yok bide şansımı yarın deneyecem .Hafta başında AB ofisine gidip hibe durumunu sordum vizelerimizi aldıktan sonra yatıracaklarını söylediler daha önce parayı alıp programa katılmaktan vazgeçenler olmuş:D dedim sizde haklısınız:D ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder